Suttogó

2010.10.05. 20:11

 

Album: Űrszelvénybe nyúló fák (2009)
www.mejnesz.hu

Ritka szikra bennem:
érzem, eltévedtem
úton társ a mámor
nem szól ez már másról
„Semmi ágán ülve”
falaknak feszülve
Minden sorban látom
Hajóm repít az apályon

Minden nap újra felpörög bennem
Mindig valamit követel a testem
Érzed, tudod ez is te vagy

Éget, megvág, tűzet szít bennem
Agyam falát vörösre festem
Széttép, karmol tudod te vagy

Újra meg újra felpörög bennem
Mindig valamit követel a lelkem
Látod, hallod még mindig te vagy

Törvénykönyvek máglyákon égnek
Füsttel repülsz szárnyán a szélnek
Hajt belülről, a hited te vagy

Hűvös hegek bennem
Mindről én tehettem
Mezítláb a télben,
Átfáztunk, úgy érzem
Ölem ölel, ízed
Ide csak azt viszem
ki kincsről súg az mélyben,
a semmi néma tengerében

A függöny szét nyílt, azt amit tiltott, vésd bele mélyen a titkos vágyba
Kövekre írd, az agyadba. Bízz a szavakba, mit hazugnak hittél
Most nem az kell, mit tétlen teszel, mert el ne felejtsd, mit álmodtál régen
Mikor a lét, ez mi most tép, még nem volt beléd ivódva egészen

Hajóm szelíd, ne higgy, feléd repít, súgja a mámor

A bejegyzés trackback címe:

https://mejnesz.blog.hu/api/trackback/id/tr262381902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása